środa, 9 stycznia 2013

Szweblog, ot po prostu


Który to już raz się spotykamy na linii startu i który to już raz czytacie mój post o tym, czego dotyczyć będzie mój blog. Właściwie, to wcale ich tak dużo nie było, ale należy pamiętać że to zawsze o te kilka za dużo... Niemniej tak o to ponownie tu jestem, więc co innego mi pozostało, jak po raz kolejny wprowadzić Was w moją malutką działalność.

Szweblog, ot po prostu. O prowadzeniu bloga (takiego odrobinę odbiegającego od reszty) myślałem już dawno. Ciągnęło mnie do pisania i gdy dowiedziałem się o blogu na google, nie zastanawiałem się długo z jego utworzeniem. Początkowo pisałem jedynie o grach internetowych, ale szybko zorientowałem się, że jest sporo innych (ciekawych, a jakże!) spraw, które chciałem poruszać. Założyłem kilka innych blogów, ale z kolei pisanie na kilku naraz szybko stało się uciążliwe, co doprowadziło do tego, że zaprzestałem pisać, nawet na swoim 'głównym' blogu. Obecnie chęć pisania wzrosła jeszcze bardziej a nie chciałem ograniczać się do jednego tematu (gry/książki/reszta), toteż tak o to odpowiedziałem na, niezadane przez Was, pytanie czemu po raz kolejny piszę bloga. 

No dobra, czas ruszyć naprzód i przedstawił swój plan działania, czyli tym co, w moim mniemaniu, odbiega od reszty blogów. W żaden sposób nie chcę wpłynąć na decyzję tego, co się Wam (nie) podoba, ale osobiście uważam, że to co zjadłem na obiad, co powiedział mój kolega czy też to, że moje łyżwy były źle zaostrzone niespecjalnie Was zainteresuje, a z całą pewnością nie te grono, które może zostać potencjalnym czytelnikiem tego bloga. Toteż, mój plan działania wygląda następująco:   

Gry ogólnie:
Nie ukrywam, iż to właśnie nad nimi spędzam całkiem sporą część swojego czasu, toteż grzechem by było o nich nie pisać. Możliwym jest, że napiszę o czymś, czego nie uwzględniłem poniżej, ale generalna strategia wygląda następująco:
  • Własne odczucia o grze
  • Tricks & Tips
  • Gameplay
  • Poradniki
  • Recenzje 
Dota 2
A o to główny powód, dla którego spędzam tak dużo czasu przy komputerze! Wysoce prawdopodobne jest to, iż spora część newsów będzie dotyczyła właśnie tej pozycji, czyli sequela jakże sławetnej mapki Warcrafta 3, Defense of the Ancients.

  • Nowinki ze świata Dota2
  • Polska Scena Dota2
  • Zawodnicy
  • Gameplay
  • Poradniki
  • Turnieje
  • Taktyki
  • Humor 
Filmy i seriale
HIT ROKU! Nowa super mechaniczna Godzilla którą ujeżdża Rambo ze swoim łukiem strzelając wiązką świetlną w bezbronnych jaskiniowców. YEAH idę na to do kina!
A tak całkiem poważnie... Po co odgrzewać, odgrzewanego trzykrotnie już wcześniej, kotleta? Co z tego, że wszyscy go lubią jeść? Niekiedy każdego najdzie ochota na chińszczyznę, prawda?
Postaram się opisywać wszelkie ciekawsze pozycje które miałem przyjemność obejrzeć - Albo wręcz przeciwnie, spróbuję  wytłumaczyć (obiektywnie oczywiście), czemu Tłajlajt (w mojej opinii) nie nadaje się do oglądania.

Książki
Z każdym miesiącem przeczytałem ich więcej i wraz z każdą skończoną książką chcę jeszcze więcej. To taki głód, którego nie da się kontrolować. Ostatecznie, po co się opierać, skoro można po prostu kupić nową książkę i brnąć w świat stworzony przez autora? Moim ulubionym gatunkiem jest fantastyka. Będę opisywać wszystkie czytane przeze mnie książki, niektóre ciekawsze sytuacje będę cytować, no a ponadto w ramach weny podzielę się swoimi uwagami na temat przeczytanych już książek. Wszelkie pytania, a w szczególności propozycje nowych książek są jak najbardziej mile widziane!

Twórczość własna
Niekiedy zdarza mi się zrobić coś własnego. A to napiszę poradnik o danej grze, niekiedy jakiś wiersz wymyślę, a to krótką historyjkę machnę czy palnę własnym sucharkiem. Tym wszystkim, od czasu do czasu podzielę się z Wami, jednak pisząc w tym momencie jestem w trakcie dwóch większych projektów i to właśnie głównie na nich będę się skupiać. Postaram się opisywać moje uwagi i cały proces myślenia i od czasu do czasu publikować postępy. W skład większych projektów, zalicza się gra komputerowa, oczywiście coś, ma się rozumieć, znacznie większego od wężyka czy zabawy w kalkulator, no ale o tym niebawem. Druga sprawa, którą się zajmuję, to książka, której fabuła będzie właśnie fabułą gry i na odwrót - każdy ciekawszy plan przeniosę na papier. Innymi słowy, zamierzam przedstawić jedną historię w dwóch obliczach. Oczywiście w przypadku dojścia do "checkpointa" przedstawię wszystko to, co już zrobiłem oraz (ale bez przesadności by nie zniszczyć tajemnic) to, co planuję. O tym jednak, powtórzę po raz drugi, niebawem.

No, tymi słowami czas na koniec pierwszego wpisu. Do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz